Co myślisz o dodatkowym poście(najprawdopodobniej z inspiracjami) w ciągu tygodnia?

czwartek, 6 grudnia 2012

mikołajkowe szczęście

Dzisiaj specjalny wpis mikołajkowy. Czy Święty Mikołaj był dla was hojny w tym roku? Dla mnie zdecydowanie bardziej niż w poprzednich latach, w tym roku nawet ja wcieliłam się w tego dziada z brodą i podarowałam znajomym małe prezenty, które wywołały duuuuży uśmiech na ich twarzach i jeszcze większy na mojej. Niestety dzień nie obył się bez rozczarowań, bo jednym z moich dzisiejszych prezentów był sprawdzian z matematyki, ale można o nim zapomnieć patrząc na pozostałe.

Żeby blogowi nadać szczyptę świątecznej magii kilka inspiracji:













PS niestety dalej nie mam dostępu do komputera, jak tylko go uzyskam, postaram się nadrobić zaległości na waszych blogach : )

2 komentarze:

  1. ja też akurat miałam spr. z matematyki, w której jestes klasie? Dla mnie mikolaj w tym roku tez byl jakos wyjatkowo hojny! nigdy jakos specjalnie nie obchodzilam mikolajek a tym razem kupilam prezenty

    OdpowiedzUsuń