Co myślisz o dodatkowym poście(najprawdopodobniej z inspiracjami) w ciągu tygodnia?

sobota, 3 listopada 2012

Witam wszystkich, którzy zbłądzili i znaleźli się tutaj.
A teraz przejdę do rzeczy, ten blog założyłam, żeby podzielić się moim Milionem tygodni szczęścia.
Postanowiłam ulepszyć swoje życie i w ciągu zaledwie pięciu minut wymyśliłam jak to zrobię, a zacznę od dzisiaj.
W każdym tygodniu rozpocznę ulepszanie jednej z wielu małych stref mojego życia.
Tygodnie na tym blogu zaczynają się od sobót, ale też w każdą z nich pojawi się post na temat zakończenia poprzedniego tygodnia, rezultatów i tego co w ramach zmian zrobiłam.
Mam nadzieję, że spodoba wam się tutaj i zainspiruję chociaż jedną osobę, która tak jak ja spróbuje dodać szczyptę szczęścia do swojego życia.

8 komentarzy:

  1. fajny pomysł, może być ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w tym "ulepszaniu". Będę tutaj zaglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł na blog, to super że chcesz się tym dzielić a zarazem motywowac inne osoby :)
    będę tu zaglądać i oczywiście zapraszam do siebie.

    a imię Browarkowi rzeczywiście pasuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, pomysł na bloga świetny i oryginalny. Będę tutaj wpadała. I mam nadzieję,że nie zniechęcisz się nigdy to prowadzenia bloga, bo zapowiada się świetnie. :)
    PS. Twój avatar kojarzy mi się z okładką płyty Happysad-Nieprzygoda. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W sumie faktycznie podobny, nie zwróciłam na to wcześniej uwagi. : )

      Usuń
  5. zapraszam do siebie,zaprosiłam Cię do pewnej akcji:)

    OdpowiedzUsuń