Co myślisz o dodatkowym poście(najprawdopodobniej z inspiracjami) w ciągu tygodnia?

piątek, 9 listopada 2012

tag : )



Zasady :
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Otrzymałam pytania od Magdy, a oto one:
1.Kim chciałabyś być w drugim wcieleniu?
Chciałabym być kotem, mogłabym wylegiwać się całe dnie na kanapie albo chodzić swoimi ścieżkami i nikt nikomu by to nie przeszkadzało.
2.Za co cenisz inne blogi?
Za to, że można na nich znaleźć wiele rad, wiele świetnych pomysłów dosłownie na wszystko, począwszy od jedzenia poprzez dekoracje wnętrz i pielęgnację ciała, a skończywszy na poprawie humoru. Oczywiście pod blogami też kryją się bardzo ciekawi ludzie - ich autorzy, którzy zachwycają swoimi osobowościami i kreatywnością.
3.Co zawsze chciałaś zrobić, ale nigdy nie zrobiłaś?
Takich rzeczy jest mnóstwo, na przykład skok ze spadochronem, chyba każdy chciałby tego spróbować, ale zważając na koszta niestety w moim przypadku jest to aktualnie niemożliwe, ale kiedyś spróbuję, na pewno. : )
4.Co Cię najbardziej uspokaja?
Zdecydowanie książka, najlepiej dobra i w towarzystwie zielonej herbaty lub kawy.
5.Kino czy teatr?
Teatr, ale w obydwu bywam niestety za rzadko.
6.Czy przywiązujesz dużą wagę do swojego wyglądu?
Dużą raczej nie, ale nie jest mi on też obojętny, staram się wyglądać dobrze każdego dnia, ale nie przesadzać.
7.Gdzie najchętniej znalazłabyś się w tej chwili?
Chyba w łóżku, przydałby mi się porządny odpoczynek, ale dzisiaj mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia.
8.Aktywny wypoczynek czy błogie lenistwo?
Zależnie od pory roku, jesienią i wiosną  zdecydowanie aktywny wypoczynek, zimą zdecydowanie błogie lenistwo, a latem - zależnie od pogody. 
9.Czym dla Ciebie jest miłość?
Uczuciem, na którym nie można zapanować.
10.Czy jesteś ambitna?
Jestem, jeżeli postawię sobie jakiś cel, uparcie do niego dążę.
11.Co jest dla Ciebie priorytetem w życiu?
Uczucia. 

Drugi zestaw pytań, które otrzymałam od  2 Blog Girls :

1. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Róża, najpiękniejsze są  białe.
2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie powiem, bo się nie spełni. : )
3. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Zapach pierniczków pieczonych w dzień przed Wigilią. 
4. Co robisz kiedy jesteś smutny/smutna?
Najczęściej słucham tej piosenki, zawsze poprawia mi humor, jest magiczna.
5. Do kogo pierwszego zadzwonisz z radosną nowiną?
Do siostry i do taty.
6. Czy masz jakieś zwierzątko? Jak ma na imię?
Mam dwa psy i kota, właściwie nie mają imion, każdy mówi na nie inaczej. 
7. Co najbardziej lubisz jeść?
Najbardziej lubię owoce i wszelkiego rodzaju słodycze.
8. Czego nigdy byś nie zjadł/a?
Mięsa, ryb i innych potraw, które musiały poświęcić życie, aby znaleźć się na talerzu.
9. Jaką kawę pijesz?
Czarną, rozpuszczalną(bez cukru i bez mleka).
10. Kim chciałaś/łeś zostać będąc dzieckiem?
Aktorką albo psychologiem.
11. Jaki jest Twój ulubiony serial/film/bajka?
Film - Requiem dla snu; Serial - Jak poznałem waszą matkę; bajka - Madagaskar; Pingwiny z Madagaskaru.

A teraz 11 bloggerek, które zapraszam do zabawy:
Kaa.

I na koniec moje pytania:
1. Jakie są twoje sposoby na poprawę humoru?
2. Co sprawiło, ze wpadłaś na pomysł założenia bloga?
3.  Uważasz się za osobę asertywną?
4. Co Ci się najbardziej w tobie podoba?
5. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk?
6. Masz jakąś ulubioną książkę? Jeżeli tak to jaką.
7. Określiłabyś swój tryb życia jako zdrowy?
8. Co twoim zdaniem powinien posiadać idealny blog?
9. Gdyby dzisiaj miałby koniec świata, co chciałabyś zrobić jako ostatnią rzecz?
10. Gdzie wolałabyś mieszkać - w dużym mieście czy na wsi?
11. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?

Miłej zabawy. : )

10 komentarzy:

  1. kolejna nominacja, o jejku (: dziękuję :* odpowiem na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo serdecznie dziękujemy i jutro odpowiemy na wszystkie pytania! serdecznie pozdrawiamy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna mała uwaga, blog to nie Pati, tylko "Projekt Mobajl" :) Dziękuję za nominację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, już zmieniłam z blogów na blogerki. : )

      Usuń
  4. hej hej jedna mała uwaga: ominęłaś pytanie 3 ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, zabieram się za odpowiadanie na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :) Jeśli wcześniej otagowała mnie Magda, to mam odpowiedzieć na oba zestawy pytań? Nigdy nie skoczyłabym na spadochronie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie zauważyłam, że zostałaś już otagowana i to przez tą samą osobę co ja, moje niedopatrzenie. xd Ale dużo osób odpowiada na dwa zestawy pytań, jeśli tyle dostaje, więc myślę, że spokojnie możesz to zrobić. : )

      Usuń